Aktiesnakken — November 2009
-
drue han startede med 50k dollars
-
jo men han outperformer fordi hans blik for investering grundlæggende er udgjort af en fundamental uantastelig sandhed
-
Hvis det går godt for et firma, vil det gå godt for aktien, måske ikke i morgen men i fremtiden. Hvis aktien så falder er det ikke en salgs
-
mulighed, men en købsanbefaling. Det er herfra AKA´s opdobling kommer fra.
-
men dengang han startede var value også noget nemmere tilgængelig..... mener han snakkede om firmaer man kunne købe til p/e på 6......
-
coller der er mange firmaer der ligger til p/e 6
-
hvor halvdelen af egenkapitalen var cash.
-
yep aka.. min tilføjelse er vigtig
-
herhjemme er fx. d/s norden ikke langt fra det kriterie?
-
ja enig coller...men de findes og han investerer jo altså også i firmaaer der ikke opfylder disse betingelser, hvis bare det går godt for
-
firmaet.
-
altid coller, mr trader
-
der kommer ihvertfald til at ske noget,
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
