Aktiesnakken — November 2009
-
baungaard.. står det ikke i regnskabet?
-
hold op med at gå imens, buffet er ved at dø jo
-
det går mig meget rolig indeni at mennesker med hans udsyn er blevet verdens rigeste. Så er der bare en ligning der går op et sted
-
Drue....han er buddha for aktionærer.....
-
Warren Buddha
-
Det er nogen dejlige mennesker, men man skal huske når buffet taler at det det et penge geni... gates er en IT nørd
-
jeg kan godt synes at vi mangler det perspektiv herinde en gang imellem om det fundamental går godt for de firmaer vi investerer i
-
For i sidste ende, uanset alle de kursstorme, bearraids, døde katte og gøende hunde. I sidste ende. Er det det der betyder noget
-
amen... Det var også tesen sidste år da man købte NKT, FLS, Norden og Novo... men kursen gik bust
-
Hvis man ikke har overlegent økonomisk tække, så bliver du ikke verden 1/2 rigeste mand på at have et investeringsselskab...
-
Men drue pointen er måske netop at kigge på investering over mange år, istedet for på den korte bane og at man måske også mister det
-
sande perspektiv for hvad der betyder noget?
-
Ja, men det dur kun hvis man har 100 MIA og køber hele eller størstedelen af selskaberne selv... små aktie beholdninger bliver man sgu
-
aldrig rigtig rig af
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind