Hvis Biop skal løftes til midcap, skal Deres markedsværdi være min. 350 mill? eller?
og pga de ikke har meget kapital i kassen og hidtil har varetaget aktionærernes interesser så dårligt
mon ikke det kun er os investorer som bruger ordet farce, det tror jeg ikke andre gør
slår ud med armene på italiensk.... bruger typiske britisk slangudtryk hvis man er i uk
når jeg ser på potentialet i NGAL-patentet, så tilgiver jeg gerne fortidens synder.
alt i alt er betydningen den samme man fatter nada af forløbet
bmo > ?MidCap: Selskaber med markedsværdi mellem 150 og 1000 mio. euro
Men det er vel efterhånden tilladt at bruge ordet Kim. Nu ha de sku forhandlet licens i flere år så. come on!!!
mærkværdigt forløb for de af os som ikke er bekendt med langstrakte patentforhandlinger i hvert fald
ok....forstår hvad du mener trader.
bmo > jo selvfølgelig, gør det også selv ind imellem
Ambu medico har haft sager som er løbet over 5-6 år med retsager i ind- og udland. I mellem tiden er der akutpatienter, hvis liv kunne være
vi er skuffede over manglende aftale og har været det i en del uger efterhånden....godt så.... vi hæfter os ved det dokument der er bevis på
reddet allerede i ambulancerne.
jeg tror at noget af forklaringen på den lange forløb skal ses i det perspektiv at NGAL-markørens muligheder fremadrettet har udviklet sig
patent udstedelsen....og netop dette faktum plus deres utallige messer og markedsføring så bliver det rationelt sværere og sværere at fatte
enormt, fra at man i første omgang "bare" skulle sælge en rettighed til Biosite (de ville have ekslusivitet) til forhandlinger om non-eksklu
sivitet som følge af større markedspotentiale, til muligheden for selv at producere
enig mrtrader; og på den baggrund synes jeg kursforløbet er forståeligt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind