TDAE så stopper farcen da de har fået flere penge i kassen JAH!
det minder om et andet køb a en fabrik.... suk
Ordet farce er dumt.....forhandlinger indenfor medico/medica har ofte langstrakte forløb. Bare se på Ambus trakasserier og patentsager.
min brug af ordet farce var "citeret" - og det var der en grund til
Novo oplever også sådanne langstrakte forløb. Selskabets udgifter til den juridiske afdeling stiger eksplosivt fra år til år.
farce er valgt efter mange timers søgning efter et dækkende ord
og kommer KUN pga forløbet
Hvis Biop skal løftes til midcap, skal Deres markedsværdi være min. 350 mill? eller?
og pga de ikke har meget kapital i kassen og hidtil har varetaget aktionærernes interesser så dårligt
mon ikke det kun er os investorer som bruger ordet farce, det tror jeg ikke andre gør
slår ud med armene på italiensk.... bruger typiske britisk slangudtryk hvis man er i uk
når jeg ser på potentialet i NGAL-patentet, så tilgiver jeg gerne fortidens synder.
alt i alt er betydningen den samme man fatter nada af forløbet
bmo > ?MidCap: Selskaber med markedsværdi mellem 150 og 1000 mio. euro
Men det er vel efterhånden tilladt at bruge ordet Kim. Nu ha de sku forhandlet licens i flere år så. come on!!!
mærkværdigt forløb for de af os som ikke er bekendt med langstrakte patentforhandlinger i hvert fald
ok....forstår hvad du mener trader.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind