Beklager! dårlig formuleret. Den plejer at off.lig. imellem kl. 12-13
Cashburn kan måske overstige forventningerne pga af den specielle situaton omkring patentet. Så falder kursen måske.
Juridisk rådgivning og stærkere sats på markedsføringen kan belaste ekstra.
Hvor kunne det være dejligt med et lille vink om en (lykkelig) endt forhandling
Der er blevet forhandlet i hele 2008 og videre i 2009 uden der konkret er kommet noget ud. Så dagen i dag bliver nok ingen undtagelse.
det man primært bruger dyreforsøgene til er at identificere bivirkninger - og der er det meget vigtigt at få identificeret
om medicinen giver nyreskader - fordi der IKKE er nogen effektiv nyremedicin
farcen stopper ikke før der er underskrevet
dagens morgengrin
Rigtigt Stengård......samtidigt betyder testen også at omksostningerne og antallet af forsøgsdyr reduceres.
Næ mrtrader, men SÅ stopper "farcen" også!
hvad er det for en farce du taler om mrtrader?
glem alt om mus ... omsætning på 9 eller 17 mio...det er når aftalen er i hus
tilsyneladende er det dog endnu ikke lykkedes at få de store bulk-ordrer som man gearede op til...
TDAE så stopper farcen da de har fået flere penge i kassen JAH!
det minder om et andet køb a en fabrik.... suk
Ordet farce er dumt.....forhandlinger indenfor medico/medica har ofte langstrakte forløb. Bare se på Ambus trakasserier og patentsager.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind