Aktiesnakken — November 2009
-
5-15% håber jeg på
-
quick and dirty..... me like

-
jeg vil mene at downsiden er rimelig begrænset... i hvert fald det første stykke tid hvor bankerne vil understøtte aktien i så fald den cras
-
haha, nohope... jeg ved det... det er også KUN et IPO-play... intet andet.
-
bankerne har interesse i at IPO'en bliver en success således at de andre IPOs man har liggende i pipelinen kan komme ud over rampen..
-
og generere en masse dejlige honorarer......
-
falder en aktie den første tid efter introduktionen falder tilbage på bankerne der har taget aktien på børsen....
-
der er empirisk belæg for at IPO stiger på førstedagen......femtedagen...
-
bliiiip

-
og vist nok også 1måned efter
-
hvis det var en 1 million jeg skulle tabe før du kom tilbage på PI, så er jeg tæt på at synes det er det værd

-
yep.... så det gælder bare om at deltage i alle IPOs.... problemet kan så være det lidt er et lille skodfirma og ikke nogen stor profileret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind