Aktiesnakken — November 2009
-
hehe, nemlig Hr.
stein -
vi skal jo ikke gætte hvem der er, men hvor meget den er værd...sådan rent fundamental.
-
så det er p/e 4
-
gælden er det afgørende...
-
Altså Scandinavian Brake Systemt i Svendborg, ikke at forveksle med Svenborg Brakes i Vejstrup
-
notox kan vel også nnæsten stadig nå at kvæle hele virksomheden?.... eller i det mindste medføre en stor udvanding?
-
Tidligere kendt som Obtec, for Odense Bremse Teknik
-
marketcap må vel også være max 5% af hvad den var
på toppen for et par år siden... -
I skulle se det derude... SBS er en lang møghistorie, og i skal ikke røre det med en ildtang
-
Først er de ved at knække nakken på en engelsk fabrik til at lave bremsesko, som de lukker med kæmpe tab... får endelig fundet tilbage til
-
kernebutikken, og bygger så en ny stor fabrikshal til Notox, som slet ikke har været nogen succes
-
Jo... og det tror jeg ogs de gør,,,, hører at de fyrer i flæng derude
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind