Aktiesnakken — November 2009
-
og så plejer spekulant.dk også at have nogle gode opstillinger
-
buffet biografi er lige kommet pp dansk
-
buffet bør du læse....det er ren goodness
-
hans liv er en lang investering
-
jeg har den liggende på natbordet. men jeg falder hele tiden i søvn. Jeg giver en review af den ved lejlighed
-
jeg har endnu ikke åbnet den
-
inden jeg fik svinet mig ind i det forpestede skide biotek, så var jeg stolt value investor og lavede hvert år enorme afkast på kedelige
-
aktier. Nogle af de bedste investering er foretaget ud fra nogle temmeligt banale common sense betragtninge, som Buffet, Graham og Lynch
-
er fortalere for. Faneme gode folk at blive kloge af.
-
jeg fik så drevet min læsning af buffet og hans asymmetriske bet ud på overdrevet
-
keep it simple.....
-
det troede jeg så at det var at sætte et par skide vindmøller op nede sydpå..... men det var det ikke...

-
ja, hvis man ikke kan forstå hvad der driver markedet, hvad der driver salget af et produkt, så skal man ihvertfald ikke lave FA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
