aka ih hvor jeg genkender fustrationen - i dndn var jeg med i snit 4 til nogen og 20 og ned til under 3 for at ende på godt 27 hvor vi er nu
men det er vist også det eneste rigtige jeg har fået gjort i den saga
men jeg lavede først en opdobling på bunden!
Jeg undrer mig alligevel over, at kursfaldet kommer EFTER godkendelse
Den skal jo rebounde på et tidspunt, og jeg kan ikke rigtig tro at vi med disse store fald skal vente helt til næste gode nyhed.
og solgte så ½ delen første gang den ramte 28 - så nu er det ok resten er super long
undrer ikke mig - for med et godkendt middel, regner markedet med P/E osv og ikke så meget forventninger
til fremtidige præparater
Spørgsmålene i mit primitive hoved er 1) hvor meget salg er der nu i Arzerra 2) kommer der nogle milestones) 3) Partnerskab 4) flere produkt
forstår bare ikke hvordan analytikere kan for så selv til at lave de analyser....det er meget uredeligt
desuden er det altid mest farligt i de der fase 3 der skal godkendes til store indikationer i ny medicin.
jeg kan oplyse at Helle er ude af office 25-27
Selv skrammel rebounder på et tidspunkt blot fordi faldet har været stort.
men gen rebunder ikke før tidligst mellem jul og nytår
Spørgsmålet er om GEN formår at eliminere cashburnet inden kassen er tom
eller før efter de næste positive resultater - tro mig - det plejer jeg at ha næse for
tænk at vi sidder med skrammel efter godkendelse, det er næsten ikke til at bære endisge forstår
frem til ca 10 dec sker der overordnet en masse omrokeringer i markedet mellem de store fonde - og først når det er slut omkring jul
jeg har de skøreste mails på folk der tro genmab bliver opkøbt i november....
vender billedet og der genkøbes til porteføljer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind