Aktiesnakken — November 2009
-
det kan du nemt, men du kan også få mit kontonummer og overføre pengene hvis du bare vil af med dem:)
-
ja baze, men hvis du kan få 30% om året, så skal du tage det med kyshånd
-
tænk 8% p.a. Alt derudover er rigtigt flot
-
det er forbandet svært at spille smart, læg mærke til at ingen anbefaler aktier (stort set) herinde, de fortæller derimod om egne observatio
-
pas... læs alt hvad du kan, og vurder selv, den slags bliver ikke serveret (ansvarsfriskrivelse)
-
ikke nødvendigvis. Hvis du havde spurgt mig for 3 uger siden om jeg med 100% garanti ville sige at genmab ville gå op på godkendelse
-
men hvis du siger 50%, så kan du ligeså godt ligge 200.000 på rød
-
havde du fået et 200% ja. Nu ligger den 30% nede!!!
-
men baze, en dag hvis du kommer i den situation, hvor du synes det går rigtig godt.. så prøv at sælg det hele, det er en rigtig god øvelse
-
at realisere et overskud
-
tag det stille og roligt. Der er mange interessante aktier derude, men forhold dig også til at konjunkturerne måske skal nedad...
-
selv tak BAze, håber du følger dem!
-
som en af mine venner sagde,- hvis det er så nemt at tjene penge på aktier, så gjorde alle det vel...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind