Aktiesnakken — November 2009
-
hvilken aftale kan der laves, når intet patent er kendt endnu? - for jeg tror abbott kunne finde på at lavcere, uden aftale med bioporto i u
-
hvor fonde etc. der har shortet (og måske endda naked shortet) et selskab ud i konkurs..... faktisk bare lod shorten køre videre...... fordi
-
de således kunne undgå at betale skat... da shorten principielt stadig var åben.....
-
BioPorto har søgt om patentet i noget nær hele verden...
-
ja... fy for helvede.. - kan virkelig ikke forstå hvorfor shorthandel ikke bliver forbudt ved lov
-
sinneren... shortens bærme
-
ja, det har de.. men intet er afgjort, og i den periode, hvordan skal abbott så forholde sig til lancering?
-
anyway fill, så kan abbott ikke få noget ud af et launch uden en godkendelse, og den er ikke lige på trapperne
-
Både Abbott og Inverness(BioSite) gør meget ud af at det kun er launch i Europa....
-
en aftale, forudsat at de får patentet, er da ikke holdbart, og de får absolut ingen aftale, inden de har patentet... (min mening) coller?
-
Murphy´s lov er banket ind flere gange...
-
ja fill?
-
bare din mening
-
(biopotten har jeg ingen kloge ting at sige til... ;))
-
så find på noget,
-
udover at der jo da ihvert fald må sket et elelr andet her når lancering begynder...
-
bare vent... næste mandag skriver jeg i Baze´s tråd:)
-
forhåbentlig ikke en beretning om 33% tab på no time?
-
nej forhåbentligt ikke - heleere at han skulle ha valgt bio istedetfor:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind