indtil krisen er ovre...betryggende er det at vide at selskaberne bag hovedaktionæren tjener over 20mia om året og kan skyde flere penge ind
hvis 1. kvartal bliver forbedret i samme tempo som i 3. kvartal i år
er det vel lig med overskud i 1. kvartal 2010....
du kan vel ikke kompensere for en stærkt faldende omsætning ved at cost cutte forever.
SP ramte 1097 og blev afvist. Er nu hoppet ud af to korte trendkanaler og skal videre ned !? Pas på derude !
nej men de kan lave overskud når nedskrivninger stopper og der er renset ud i udlånene samt reduceret kraftigt i omkostningerne
et underskud på eks 50 mio pro anno
indtil der er mere gang i markedet ville de kunne overleve 5-6år
ellers kunne belgierne skyde penge ind..de har nok kapital skulle man mene....men de skal finde en måde at hæve indtjeningen på
det bør være via kapitalforvaltning og så salg af ydelser produkter...de 300,000 kunder skal i arbejde på en eller anden måde
jeg synes bare der er så mange andre der er bedre til at drive bank....
GES ser farlig og mudret ud, - rent TA-mæssigt.
åbenbart ikke når capi har over 20 års erfaring og ligger over de sammenlignelige index... og performer bedre
nu er de heller ikke en traditionel bank og bliver det ikke... det er salg af pm og volumen de skal arbejde med... samt tjene på bank
aktiviteter og rådgivning samt andre services samt gebyrindtægter
utopi lige nu... men et langsigtet mål kunne altså være 50-100mia under forvaltning i skandinavien og så få solgt noget til de 300.000
kunder man har... for et par år siden havde jeg en forventning om en gennemsnitsomsætning pr kunde...men det kan ikke lade sig gøre
åbenbart..derfor er man nødt til at lave noget andet.... men større end 100mio netto pro anno skal der gerne til...
dels for en god ek forrentning men også for at kunne skabe tilvækst...1. kvartal glæder jeg mig allerede til
MrTrader, - hvorfor laver du ikke en samling af dine kommentarer i en ny tråd. Det vil sikkert være givende for mange.
ja det er en god ide...der er meget viden i det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind