Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Ja nu må de sgu sejle deres egen sø... utak er lønnen på EI... PI er min ven
-
og nej aka er IKKE i bioporto, så opturen kan fortsætte
-
jeg pisser ikke i egen rede
-
og så falder nordnetterne over 10,50 igen.. det var bare det vi ville vide :-=
-
og vupti, så steg biop med 10 øre
-
BioP har nu kompenseret for det tabte i Genmab:)
-
yes aka... der betalte du lige min nye udstødning med de 10 ører der....

-
så skal du skynde dig at sælge drue:)
-
Godt. Skal jeg se om jeg kan give den en 10 øre til
-
nahhh, den må lige ryge på kreditten i første omgang
-
Jeg har shortet bioporto
-
super
-
hahaha
-
Hvilken bank tillader at shorte Bioporto?
-
BRØØØØØL tilbage i 12

-
det er en joke
-
blackstarr det er en joke, helt på min bekostning, min timing er meget dårlig p.t.

-
p.t. strækker sig over en periode på 4 måneder
-
fair nok. Kender ikke nogle banker som ville tillade det da borring cost til en broker vil være for høj fordi den ikke er i OMXC20
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind