Aktiesnakken — Oktober 2009
-
der bliver IKKE rejst penge før efter egfr, det giver simpelthen ikke mening
-
haha ved skam godt jeg ik kan få dig overbevist. Det har jeg lært for længe siden. men heldigvis betyder det ikke at jeg nogen gange får ret
-
At rejse penge nu gør man kun hvis man er desperat
-
men der er alt andet lige væsentlig forskel på om rejser penge af "lyst" end af nød.... så at sige.
-
alligevel

-
Med al respekt, så vil jeg alligevel mene at jeg kan min Genmab
-
nej aka. Men rejser penge når muligheden er der. Det har genmab da NETOP vist tidliger. altså at rejse penge selv når det ik var nødvendigt
-
Og det du siger giver ingen mening
-
Du kan selv se hvor dyrt NS skal betale
-
du har heller ikke hørt mig rose den nuværende ns emission. Altså selve måde det sker på.
-
Der ligger så meget foran genmab og de er lige de 2-4 år foran NS, så det er et helt andet ball game
-
de har til 2,5 års drift
-
Det er det rigtige at gøre såfremt de kunne have fået en ordentlig pris. Men ik til den latterlige lave kurs når de alligevel havde 700 mio
-
de gør det fordi de er nødt til det. Markedet er et helt andet nu. Så man skal hellere skære i pipen end fiansiere udvikling
-
det med de 2,5 års drift er det største fatamogane jeg længe har set.
-
genmab har allerede rigtigt meget i pipelinen som er modnet, så de er slet ikke presset
-
det er bare fordi du fremskriver forkert
-
men det bliver tydeligere ved næste regnskab
-
så kan du og analytikerne tygge lidt på den der
-
eller også fordi du gør
Det er egentligt ganske simpelt. I det tal på 2,5 år er der indregnet en masse positive udfald. Udfald som INGEN
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind