Aktiesnakken — Oktober 2009
-
tja.. synes bare mht. Gen, at det er lidt sjovt at de sætter d. 31 af som afgørelse, når det er en lørdag
-
så er Atlantic handlet i 200 vildt nok...... det tyder godt for folk med t-retter.
-
jeg laver en tonya harding på dit andet knæ COLLER
-
aka, tænk på den udvanding der vil komme når kursen ligger under 100 og der skal hentes i en fortegnignsemission.....
-
til kurs 40?....
-
havde AU ikke kursmål 95

-
ja de tegner sikkert under EK
-
... men det er vel derfor at historien slår lidt igennem på kursen..... fordi det vil være katastrofalt...
-
og lisa får lønforhøjeellse
-
så selvom det er ret usandsynligt..... så skal den indprises...
-
når nu analytikerne siger at den kan komme..
-
tjaaa, alt skal jo i princippet prises ind
-
jeg interesseret mig kun for d.31.
-
alt andet er for sofistikeret analyse for AKA
-
de kan også ligeså godt lukke lortet ned hvis ikke der kommer noget d. 31.
-
vi skal snart have indpriset, at GEN sidder på en kur imod kræft. Det må da have lidt værdi. Hvad var responsraten på 1st line NHL igen?
-
Mac? Er det ikke dem, hvor ingen applikationer kan køre på computeren og produktkvaliteten svare til biotek
i det nordlige Lagos?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind