Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Nej, og fair værdi kurs 8? Det er kurs 2 eller the roof...
-
Præcis... den udregning lugter lidt af en fejl. Jeg læste det og tænkte, nu kommer der snart en udtalelse om at det naturligvis var lavt
-
sat, men nej, det mener de er fair... som i en korrekt fordeling...
-
4% af 50kr... sig dog at det er lavt sat...
-
men nuvel, det er som du siger bedre, men der mangler stadig lidt... men spørgsmålet er om det kommer til at betyde noget som helst
-
jeg gætter på nej, men jeg kender så heller ikke AU's indflydelse
-
ja sidste uge var rent profit beskyttelse fra de hurtige... og ja, vi skal nok ikke forvente 8% mere, men 4% af 50kr er det laveste estimat
-
Men nuvel.... nu hvor vi har en stor ny muskel, så må vi tage hvad vi kan fra den sekundære indtægt, og så være glad for den
-

-
men er da spændt på åbningen i morgen... fugl eller fisk? Håber vi skal lidt op igen, men ved det ikke 100%
-
nå.... slut herfra.... snakkes ved i morgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind