Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Kan du slette indlæg?
-
ja men jeg har ikke databasen her, har skrevet til fyrtaarnet
-
thnx.... du ved vel hvad det drejer sig om.
-
ja det gør jeg
-
Men ellers ja, så skal jeg nok afholde mig fra den slags i fremtiden.... jeg har set andre og bedre debattører end mig knække nakken på
-
den slags kværuleren i tidligere tider
-
hverken i livet eller i cyberspace findes retfærdighed og jeg forstår godt vreden, tro mig. Men må dumhed kæmper selv guderne forgæves
-
men mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
-
tja.... men
-
jeg vil meget gertne have at PI bliver et sted hvor Fundamental analyse trives og får den respekt det fortjener
-
Amen...
-
Jeg lover at når den her BioPorto sag snart er ude af verden skal jeg (og andre) nok kaste os over et bredere sortiment af aktier til behand
-
ling....
-
og så er jeg rigtigt glad på alle bioportos aktionæres vegne
-
100% inde i over et år, har tæret på nerverne
-
jamen drue, jeg synes ikke man kan bebrejde vores brugere noget. Hvis man ønsker at tale om andre aktier kan man jo selv skrive om dem
-
og tiden skal nok løse det med at PI opfattes som eilitært
-
ja, men kan godt forstå hvis nogen synes at der meg
-
(tom indlæg)
-
(tom indlæg)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind