Aktiesnakken — Oktober 2009
-
gud ved hvormeget vi skal veksle, jeg er iøvrigt på linie med HYa, de har sat det hele op til massive køb over de næste uger
-
kan du ikke gå ud og mørne vores porterhouse?
-
goldman er i pænt nettokøb nu...45k stk
-
er der nogen der har meldt sig til at være rapporter. Jeg sidder i en taxa præcis 14.30 men har iphone med mig
-
massive køb over de næste 2 uger??
-
goldman det er godt
-
yes, det her er jo en super nyhed. Nu gælder det om at få det til at se ligegyldigt ud, så man ikke skal pumpe prisen vildt op. Jeg tror vi
-
er i 160 inden ugens udløb
-
ja... det hele er vel kun et spørgsmål om hvornår genmab kører på 4 cylindrer, indtil da er man åbenbart ligeglad med aktien
-
141,50 - jeg skal brække mig
-
med 927898 solgte aktier, og så er vi i 142
-
KLASK KLASK KLASK KLASK
-
jeg har en knusende tiltro til mine streger, især RSI : http://www.binvest.dk/aktiegrafer.htm#genmap
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind