Aktiesnakken — Oktober 2009
-
trust me - os der er på fra tidligere end i dag er MEGET skuffede
-
du tager grundlæggende fejl jobono, men jeg tror du forstår min pointe efterhånden. Til Banker: Enig Koldt vand i blodet. Den kommer
-
En aktieinvestering har IKKE en længde som en fodboldkamp. Det er meget mere langsigtet.
-
det der med at gætte kurser, er ren ludomani, i min verden
-
jeg har sagt det siden kurs 45
-
så det er simpelthen usand chjort
-
men det er rigtigt at jeg også sagde det i 396, hvor jeg selv købte
-
256, men jeg har ikke regnet dagens i 148 med
-
på den korte bane, ja, og hvis det fundamentale er iorden
-
jeg forstår ikke helt jeres pedantiske interesse i at nedgøre FA, når i nu ved, at vores horisont er en helt anden end jeres TA-5 minutter
-
men vi 3 har haft denne diskussion før, så jeg ved ikke hvor I vil hen med det. Vi fik ret på FA, det har vi sagt i 396, vi har sagt det i45
-
vi sagde det i 121 da den bundede ud. og vi siger det i 144
-
og jeg har ikke solgt min position og gør det ikke før jeg fundamentalt ser en grund til det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind