Aktiesnakken — Oktober 2009
-
men det er faneme flot at de har taget det stof igennem til godkendelse på 10 år
-
ved om reelt vil falde rigtigt ud
-
jeg regner som David Eatwell
-
der er fx IKKE indregnet partnerskab på egfr
-
og det er præcist udregnet som jeg beskrev. Og sådan regner man ik resterende chas ud i et biotech selskab
-
men jeg tror du bliver skuffet, hvis du forventer en emission. Jeg kan slet ikke se det bliver relevant og slet ikke nu
-
der går man den modsatte vej rundt. "vi har mindst til x" "men får vi x milestones har vi til Y
-
man vil vente på egfr, og så er man nok ret tæt på en løsning med GSK
-
du glemmer at vi idag er blevet pharma, så vi slipper ret meget for at lege rundt med jer andre
-
det er klart hvis du tror 110% på gsk vil købbe dem og gen allerede HAR kastet håndklædet så bliver der ingen emission
-
i min bog er og bliver Genmab det bedste biotek selskab i Danmark og det mener jeg de har bevist idag
-
og jo jeg tror GSK vil forsøge sig. Specielt hvis egfr bliver godkendt og jeg kan ikke forestille mig en ansvarlig ledelse ikke vil tage
-
det bet med.
-
De har ingen penge issues overhovedet, så de kan vente et godt år før de overhovedet er pressede ala NS
-
måske er diskussionen nu at Genmab siger nej til RA. og så siger GSK, jo det tror vi på. Og så siger Genmab men vi vil ikke finansiere det
-
og siger GSK ok så fuck it. Vi køber jer.
-
genmab er det bedste drevede selskab, de kan deres kram, de går ikke ud nu og laver emission
-
kan de ikke åbne det markedet eller hvad
-
collers netbank hedder 152 - 210
-
det er sådan set meget simpelt. Jeg ville selv styre genmab sådan, hvis jeg havde muligheden. Så derfor ved jeg det bliver sådan
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind