Aktiesnakken — Oktober 2009
-
jo nu vil det være ekstremt usandsynligt
-
at de vil foretage sig noget som helst før salget slår igennem og så selvfølgelig egfr
-
tværtimod. så tror jeg netop det her kan få en hurtig emiussion på benene. men det er en helt anden snak
-
CLL i 1st line må jo komme, spørgsmålet er om de kan foretage sig et eller andet smart med de andre indikationer
-
det gælder netop om at hedge sig mod dårlige egfr resultater
-
Genmab har alt for mange kontanter til at det giver mening
-
det er ikke noget at hedge sig imod
-
egfr er slet ikke regnet med i budgetterne
-
det er en total and, som sikkert har været brugt af nogle shortere til at stor indkøbe sine short tilbage. Hold kæft hvor er det langt ude
-
det bliver en lang nat hvis vi skal tage det nu og så får du ingen søvn
Men jo de kan bestemt godt bruge ekstra pengemed udsigt til udg -
for over et stykke over 1 mia i 2010
-
nej det kan de ikke, og det er HELDIGVIS slet IKKE på tapetet
-
de har skåret pipelinen til allerede
-
GSK køber dem jo i 4.kvartal, så det giver ingen mening
-
hvis jeg sad i genmab bestyrrelse så ville jeg STRAKS forsøge at sælge nye aktier for 9,99%. På den måde slipper de for
-
så vandvittig en udvanding som ns er i gang med
-
Hedge sig mod dårlige egfr resultater.HAHAHA. Jeg må le
-
Genmab er IKKE NS
-
så er det virkeligt godt du ikke sidder i bestyrelsen
-
for så vil der blive tale om en rettet emiussion uden prospewkt og til en kurs på 150-170 som vil give dem ca 600 mio
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind