Aktiesnakken — Oktober 2009
-
BioSite og Abbott skal jo selv fremstille deres kits så de passer jo KUN til deres maskiner...
-
Når det bliver tid til de homogene test, så er det at BioPorto kommer på banen som "producent" og sælger kits, som kun kræver lidt justering
-
de får produceret hos deres partner, men står så for salget til maskin producenterne
-
ja.. korrekt
-
mon ikke man skulle ukke computeren i 3 år, og så se hvad der er sket bagefter
-
synes jeg er pænt loaded i BioP
-
Har slet ikke fået noget feed back fra de nyre patient foreninger jeg har lobbyet... er faktisk lidt surt
-
Jo, har også overvejet om det er arbejdsindsatsen værd... de skal nok blive guld værd uanset hvordan jeg ter mig
-
det værste der kan ske, er at du bliver fristet til at sælge dem
-
så sandt...
-
handler du dem aldrig?? sidder du bare long, nomatter
-
Nej handlede dem både via kreditten og de reelle aktier igenne sidste optur, da svinget var så nemt at læse at det næsten var for meget
-
Ellers sidder jeg bare long på dem... er aldrig 'ude' af den...
-
Nå, tak for i dag... min ikke vi snakkes ved i morgen
-
ilm
-
aften pliing
-
er de ikke ved at gå i selvsving derovre.....? http://www.marketwatch.com/
-
2% intraday fra toppen og ned er da ikke noget der kan bringe mit p... i kog
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind