Aktiesnakken — Oktober 2009
-
sidder også og læser claudio ronco
-
hmmmm

-
Prøv at se side 63...
-
jvnf. 250 Ng/ml som BioPortos patent dækker...
-
så.. skulle lige ha den fundet igen
-
- side 75
-
så du den Kim kom med, på forsiden at den flyer fra BioP, stor der Ronco, C
-
Ja, men den sætter jeg ikke den stor lid til desværre... de henviser til alt muligt hele tiden, og den her er bare en fin sum-up
-
tja.. ved ikke, kunne da ikke forestille mig at de har brugt hans navn, uden at få lov, alle til renalweek ved da hvem Ronco er
-
for mig at se har de nogle målinger under 250, men mange over, så umiddelbart ingen sikre svar, hvis de bryder patentet, forstår du også såd
-
Ved ikke om man skal spørge om lov når man bare henviser.... har set det dokument før, og gætter på at det også var fra en henvisning
-
altså at patentet stikker en kæp i hjulet ofr arkitekten
-
nja, de har naturligvis en måling der starter under, men før de bryder op over 250, kan de ikke fastslå at det er AKI der er tale om
-
hvor dyrt er det for et laboratorium at anskaffe sig ngal, via abbot? -der skal de vel købe en maskine
-
så lad os håbe at uspto er til at danse med... så bliver det endnu sjovere, ved vi noget om den sag? tidshorisont osv
-
når jeg bliver stor skal jeg have en messe... 2600 udstillere som smider 2300 USD hver for en lille bås..
. -
Nej ikke noget konkret, men mon ikke det kan lade sig gøre inden for et år eller to... efter EPO udstedelse bør det være ligetil
-
Ja, så skal de have en ARCHITECT maskine... ved ikke hvad de koster, men de er sikkert hampre
-
fik bare et indtryk af poå et tidspunkt, at efter 11 november, ville det næsten være en formsag..
-
den maskine, kan den kun det, eller er det en mange kan risikere at have i forvejen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind