Aktiesnakken — Oktober 2009
-
MrTrader.... har du læst trådene? Hvad skal Abbott så stille op med deres måske +50 mil dyre udvikling + test?
-
det er de små ting her i livet.....
-
nonsens.... de brændre ikke bare så mange penge af, når det der så skal til for at få dem det sidste stykke er så proportionelt mindre
-
Det er et aktieselskab... de er sgu da ligeglade med BioPortos retorik og handling...
-
Penge! end of story
-
Har du tjekket clincaltrials.com og set hvor meget Abbbot har sat ind på NGAL
-
Tid, penge, prestige.....
-
Det står på forsiden af deres hjemmeside... de har sponoreret messer, udersøgelser og alt muligt crap de sidste to år, med deres
-
NGAL test kit for øje....
-
du mener så at 4 eller 6% er for mange problemer.... det er BIG issue for BioPorto og minor issue for Abbot/BioSite, som det ligeså godt kan
-
blive
-
så i iøvrigt ugebladet om B&O, hvem mon havde købt aktier i B&O.... utroligt...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind