Aktiesnakken — Oktober 2009
-
lidt ærgelig over at vi kom lidt sidelæns ind i denne her launch, men det skal nok blive godt når det står færdigt
-
nej det forstår jeg godt
-
udvikling er svært specielt på webben, men jeg har aldrig lavet noget som har fået så meget respons. Det er super for os at få feedback
-
og når man så lægger serverskift, indbygning af realtid og en masse andet sammen, så har vi haft nok at se til
-
johnsen heldigvis for PI, bliver brugerne ved med at komme og der kommer flere og flere
-
det tager tid at opbygge et community
-
Desværre kan man ikke se om en artikel fører til køb.. jeg har da ved flere lejligheder købt eller solgt
aktier på anbefalinger og -
har ikke selv kommenteret på indlægget... Og i den forbindelse er PI altså bare bedst til at give det bedste billede i første indlæg...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Har selv før testet programmer og ved det er et stort arbejde.