Aktiesnakken — Oktober 2009
-
jeg ser nyt lay out, men skulle topbaren ikke følge med ned?
-
prøv lige at refresh
-
I skal lige trykke på f5
-
for at få det nye design med og I vil også bemærke (Hegu) at I har fået norsk forum og chat
-
men da toppen sikkert er gemt i jeres browser skal I lave en reloader f5....men jeg er sikker på at I som os synes det er blevet pænere
-
bestemt... men havde i ikke tænkt på at lade den 'følge med' ned når man kørte ned over en side?
-
ahh jo, men lige en ting af gangen
-
vi skal lige have gjort klar til london først....
-
hehe, ok....
-
men I skal nok få alt hvad I peger på når vi kommer hjem

-
Hvor er min ven Hegu....
-
og større skrift i menuen til min veninde Hyacinth
-
BioPorto med teknisk flyer på NGAL test kittet... I smell something
-
a hva Drue? beam me up
-
-
As a powerful triage tool in the emergency room setting
-
er den kommet idag?
-
Nok bare noget der skal bruges på messen, men jeg kan godt lide flyeren.... giver mig håb
-
ja den er lige kommet i dag...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind