Aktiesnakken — Oktober 2009
-
hvorfor nægte sig selv nogle glæder. Med vores "gode navn" køber vi vel sagtens stadig på klods?
-
ork jo...
-
sidder og ser Sopranos - kan ikke lade være med at sammenligne mig med de spillenarkomaner, der sætter det hele over styr til mafiaen
-
kender godt til den slags selvbilleder, nu kommer jeg med et lille "opper" indlæg om FDA filosofi for approval, så kan vi jo bilde os ind at
-
den allerede er hjemme på fredag

-
sådan der. power of self destruction. det burde næsten være vores motto
-
er sikker på at vi er back on track før vi ved det.
-
det lyder godt for ges og aktionærerne
-
jo det skal den jo nok, det gør vi nok imorgen, for det er vidst lidt kompliceret database
-
Nej jeg skal nemlig på vaskeriet idag...men jeg tror ikke jeg kan nå det... -
hvordan er helbredet?
-
Jeg står klar!
-
men så skal jeg snart på vaskeri:-)
-
de vil nok kigge lidt over i london, hvor PI iøvrigt skal lede "last minute brief" hvis jeg dukker op i bred røv og kasket
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind