Aktiesnakken — Oktober 2009
-
de skriver endda at genmab ER den næste
-
jo har set den, men hvad ved de...hvorfor skulle et selskab som Genmab IKKE afventer 4. kvartal for at se om de får behov. De har da ingen
-
i at hente penge i nuværende marked?
-
A.P. Møller - Mærsk har på blot 35 minutter fået tilsagn fra investorer der er parate til at købe Møller-virksomhedsobligationer for over 3 milliarder euro, eller mere end 22 milliarder kr., erfarer Business.dk
-
ingen interesse i at hente penge nu
-
ja, det er lidt sent for genmab at penge nu for at forberede sig på evt. dårligt fda-nyt....

-
no.. men det der står i artiklen er lidt selvmodsigende, det afsnit der starter med "ifølge Frank" det opfylder Genmab da rigeligt
-
mvh cruel-coller....
-
har Genmab 5 forskellige partnere
-
de opfylder faktisk præcis det han efterlyser
-
lad os nu lige se hvad der sker om en uge. Det med kapitaljagt lige nu er vist lidt af en red herring
-
9,40 i BioP, med en fin køberside
-
få dig et liv kim:)
-
fandt vi nogensinde ud af om der sker noget fredag?
-
det er jo en offentlig myndighed. De er jo kendte for ikke at skide samme dag, som de trækker bukserne ned
-
bare gas Kim, håber du ved..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind