Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Hvad mener du med Jørgen Petersen Aka? skal vi snart lukke depotet, og melde os ind i en bridgeklub, eller hvad?
-
Aka... her er en ting som i SKAL ændre. Den øverste bar bliver nødt til at blive i billedet hele tiden. Vil gøre ALT meget nemmere....
-
det var en af de små skæve oplysninger, som enten INTET betyder eller også betyder at de smider Genmab i indikationen RA
-
god ide drue
-
sådan er jeg bare

-
Så kan man altid søge, opdatere, skifte boards, gå til startside, etc...
-
det er jo en temmelig dygtig mand.. og som du siger, så kan det ikke være manglende udfordringer, eller kan det?
-
altså man skulle da tro at den allerstørste udfordring er de sidste stadier frem mod godkendelse
-
jeg har det som om jeg sidder med 2 konger, og modstanderen griner af mig, her op til 31 okt.
-
vi VED det ikke er lønnen
-
hans cv er da ret så imponerende.. men der kan være 100 grunde til jobskifte, eneste puha, er tidspunktet..
-
ja blandt andet..løn, udfordring, flytning, taget af kassen, fyring, nedlæggelse af programmet....men det kan jo være han vil have foden
-
under eget bord? og har fået en større ejerandel. Men jeg kan ikke li det, men nu skal det siges at RA ikke er den maa regner med
-
ville det være relevant at spørge husted om Genmab måske kunne uddybe den lidt?
-
kan også være at han er allergisk overfor hunde på kontoret....
-
den var ellers god coller:) verdens dyreste hund
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind