Aktiesnakken — Oktober 2009
-
bliver den bare genoptaget idag, eller hører vi noget final
-
tror ikke vi hører noget om den... EPO plejer jo ikke just at brilliere med deres fart, men jeg forventer da at patentet bliver udstedt en
-
af de næste par dage... måske næste uge hvis de er virkelig langsommme
-
selve udstedelsen, er som jeg forstår det, en simpel formsag, efter CCH retræte, skulle det ikke bare være en formsag nu?
-
tjah, intet ifm. med patenter... (og biop fristes man til at sige) er en formsag....
-
vi vil have facts på bordet.
-
true, men der er intet nyt at behandle hos EPO, og jeg forventer ikke yderligere sagsbehandlingstid. (Det skulle da lige være hvis CCH
-
alligevel ankede... De har jo heller ikke haft noget de andre gange. Bliver ikke rystet hvis det at de ikke har en sag hos S&H længerer
-
ikke stopper dem)
-
facts på bordet - er det frækt?
-
p1 business nu vedr. Parken
-
synes købersiden i biop begynder at puste sig op
-
haha.. "disse analytikere (sågar morten langer) har ret".... stærkt nok don ø.
-
et konservativt skøn fra Chrstina Tønnesen er at patentudstedelsen kan tage op imod 3 måneder.
-
Det er ikke konsvervativt, det er forsigtigt af hende... Det kommer hurtigt hvis der ikke sker noget hurlumhej
-
miss facts er muligvis veninde med miss behaving
-
3 måneder er helt hen i vejret... så lover hun ihvertfald ikke for meget...
-
kunne læse imellem linierne at 3 mdr var med livrem og seler
-
kunne være fint hvis vi kom af obs listen, og fik patent inden renal week, så tror jeg vi ser nogle us investorer http://www.asn-online.org/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind