Aktiesnakken — Oktober 2009
-
he Company sold 10.2 million iPods
-
7,4 mio iphones
-
Looking ahead to the first fiscal quarter of 2010, we expect revenue in the range of about $11.3 billion to $11.6 billion and we expect diluted earnings per share in the range of about $1.70 to $1.78."
-
det lyder som en ret lav indtjening på basis af så stor omsætningsstigning?
-
men de slår den igen, fuck hvor er de dygtige
-
de smider jo margin på nogle af deres iphone modeller
-
men de sætter det op til at slå den
-
gid vi var ligeså dygtige i proinvestor
-
cramer har ikke styr på apple
-
det man også skal lægge mærke til at de drøner flere og flere macs ud¨
-
apple tjener 1/3 del af AL profit på computere i US, så meget tjene de, selvom de kun har 10% af markedet
-
det er jeg sgu ked af aka...
-

-
det glæder mig utroligt meget at se så veldrevet innovativt firma, det giver mig virkelig sådan en tro på at god smag kan vinde frem
-
jeg synes simpelthen Steve Jobs er så imponerende. Det samme med Google. Kan vi ikke få PI op i den liga, hvormeget skal jeg mon arbejde??
-
Det gør jeg helt sikkert IKKE, men hvor vil jeg gerne arbejde som dem....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind