Aktiesnakken — Oktober 2009
-
dndn jo i runde tal....
-
Klask 750 genmab aktier rigere
-

-
fill... "rigere" er en meget mærkelig betegnelse i den henseende

-
rig og genmab hører ligesom bare ikke samme, det er lidt ligesom olie og vand
-
nej nej Coller, Finanskrisen har gjort jer alle pessimister
-
jeg skal ha flere
-
når så er det de tilråb jeg hører når jeg går hjem fra kontoret...jeg troede de råbte pissemester
-
krisen får folk til at opføre sig irrationelt, så altid gør præcis omvendt af hvad du havde planlagt
-
KLASK KLASK KLASK
-
ja jeg tror du gør det helt rigtige
men du hørte det ikke fra mig -
er du færdig med at give gode råd? eller er noget af PI ånden på den nedlagte side?
-
jeg tror nok en del ikke synes mine råd har været så gode nårdet kommer til genmab
-
hmm.. man skal jo se det store perspektiv, 2. kapitel starter lige om 14 dgae når Genmab er blevet stor, og flytter hjemmefra for første gan
-
Tror ikke på at TA kan hjælpe en hattefis det næste stykke tid, tror kun det er gut feeling.
-
så er jeg kommet lidt med i atlantic petroleum.....
-
så må vi se om det bliver til flere...... men mine næste bud er væsentlig mere griske and 8kr
...
-
flashing i like!!!
-
men realtime143,25
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind