Aktiesnakken — Oktober 2009
-
pointen er for mig at de altså ikke er ude i nogen "topo kamp" hvor de bare dødpine nødvendigt SKAL have penge her og nu. Derfor mener
-
jeg kurs 60 er j- a undskyld mig - latterligt.
-
sukkeralf jeg tror ikke AA har mulighed for at deltage. For at bevare hans andel skal han op med godt 20 mio
-
det kan også være at han deltager på likviditetsneutral basis... om man så må sige.
-
hvis det altså er muligt....
-
halloy boys - er der nogen, der har fod på alt det her Essex halløj? Det kan vist komme til at gøre ondt på de små banker når erhvervsejen
-
dommene begynder at blive nedjusteret...
-
gobe, jeg tænker på at han sælger så mange t-retter han kan....således at provenuet fra det salg svarer til de retter han måtte have tilbage
-
og kan udnytte.... ligesom carlsberg fondet gjorde i sin tid ifm. den store emission.
-
men ja, hans udmelding ser rimelig klar ud....
-
- Jeg vil koncentrere mig om Bavarian Nordic. Neurosearch er et overstået
kapitel for mig, siger han videre.
- Jeg vil koncentrere mig om Bavarian Nordic. Neurosearch er et overstået
-
den er hård den udtalelse
.... -
det er jo ingenting....
-
flot at kursen bliver holdt oppe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind