Aktiesnakken — Oktober 2009
-
han var jo reelt mere eller mindre insolvent i marts..... og det har nordea nok ikke helt glemt....
-
da det jo nok er der han skal hente pengene for at kunne
deltage i en emission..... -
et eller andet sted var det "forventet" at der måske ville komme en emission. Jeg har nævnt et par gange at dette var en af mulighederne for at gardere sig forud for huntexil data.
-
Så på den måde overrasker det her mig ikke. Men kurs 60??
-
Endnu en understregning af hvor meget jeg direkte hader disse fortegnings emission. Det er en KÆMPE rabat i forhold til aktuel kurs og dermed også en total unødvendig udvanding af kapitalen hvilket gør at fremtidige mulige kursgevinster mindskes tilsv
-
Er i gang med at læse prospektet for at se om der er noget interessant begravet deri
-
iøjeblikket er det vel stadig "ren overlevelseskamp" for biotek.... hvorfor man må tage hvad man kan få når man kan få det.... og med kurs
-
kurs 60 er man vel sikker på at få pengene hjem.....
-
men det sætter så stadig tilbagekøbsprogrammet i et lidt underligt lys..... selvom det er småpenge ift. emissionen.
-
pointen er for mig at de altså ikke er ude i nogen "topo kamp" hvor de bare dødpine nødvendigt SKAL have penge her og nu. Derfor mener
-
jeg kurs 60 er j- a undskyld mig - latterligt.
-
sukkeralf jeg tror ikke AA har mulighed for at deltage. For at bevare hans andel skal han op med godt 20 mio
-
det kan også være at han deltager på likviditetsneutral basis... om man så må sige.
-
hvis det altså er muligt....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind