Aktiesnakken — Oktober 2009
-
men det er jo rigtigt klogt nohope, så får du jo mere tid til aktier også, men jeg tror mange gør det samme i industrien p.t.
-
ja, vi vil hellere have du bliver her!
-
aka, har du snakkket med nohope's naboer? måske de ser anderledes på sagen?
-

-
yep
-
lidt bedre hvis du kunne overtale dem til at lave jorden om til byzone....
-
aka, Brady er flyvende idag?.... men på en bilig baggrund.
-
hvor mange folk i byrådet kræver det?
-
for det er vel næsten i bedste Haugaard stil muligt at bestikke vælgerne... når vi snakker en potentiel gevinst i den størrelse...
-
brady kommer tilbage, ligesom aka gør det....men nu a demain, der skal fart under holdet i morgen. Jeg har holdt weekend!
-
men har du set hans stats idag aka?.. 24-28... 345y...5td... ved halvleg.
-
ok, nohope.... men det man frygter er vel at kommunen laver det trick (græsted tror jeg)
-
hvor de eksproprierer til landzone-priser.... for at bygge vuggestue/børnehave...
-
og så om 5-10 laver de nok en "struktur-/organisationsændring"... hvor man desværre er nødt tilat lukke børnehaven... og så sælger man.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind