Aktiesnakken — Oktober 2009
-
jeg tradede den alene på jeudan news som var huge, folk forstod den ikke igår, nu har de næsten forstået den for meget
-
præcis.. jeg forstod den heller ikke igår, så i snakkede om det, men brugte nok tiden forkert der.. ellers tror jeg måske jeg var hoppet på
-
jeg ville nok ikke røre den før efter november, men interessant case værdiansættelsesmæssigt på den lange bange
-
men nu skal konkursrisikoen lige ud af aktien permanent før den bliver sjov. Men det var de brådne kar der blev løftet ud af den
-
og 225000 m2 er en absolut genial overpris, jeg er kold overfor ejendomsmæglernes vurdering af den i dagens børsen
-
alternativt kan man ligge og lege "market maker" ligesom HQD... idag har de hentet 27k på den..... og igår var det 16k....
-
54973 stk frem og tilbage......totalt over 2 dage... og vel aldrig en eksponeringpå mere end et par tusinde stk....
-
jeg synes ikke jeg er stor nok til at være market maker

-
er det ikke nok at være akademiker/klog nok?
-
føler mig ikke særlig klog p.t. vi tales ved efter 31. oktober
-
hmm.. hvis det er det der afgør det, så er det da rart at vide at jeg er ligeså klog/dum som en akademiker..

-
nogle af de mest stupide jeg kender er akademiker, jeg ville ALDRIG lave nogen form for forretning med dem, endsige stole på deres jugement
-
ps. jeg har genmab kørende i realtid nu 141

-
and rising
-
jeg tror fyrtårnet fyrer kurser den anden vej. Skal vi ikke klaske den op i 143
-
jo.. lad os det, og så klasker vi fra nu, og til juleaften
-
aaahhh se nu der! 140,25
-
hvad sker der for folk... der er lusk i det..
-
så.. nu harj eg købt lidt i 140,5
-
bliver et spændende luk i genmab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind