Hej Karbold....jeg læser desværre aldrig alt det med småt. De taler dansk.
Det med småt har CHjort garanteret læst.
ok men regner heller ikke med at det er et problem,må jo prøve at udfylde det på bedste vis:-)
vi snakkes ved skal til fødselsdag nu,ses
jo... hvis det er rigtigt - det med 30% overtegningen har jeg også hørt
selvom det nu snarere var 25% jeg hørte...
men det kan være prisen er negotiabel når ankesagen er hævet
hvilket jeg tror den bliver indenfor oktober måned
Mere end 300bp ! Skulle der ikke være særlig lave priser efter EDF kom ind i selskabet ? Hvad havde det så ikke kostet uden EDF ?
nu har PFI ikke altid vist sig at være sandhedsvidner
den låne finansering kan den få negativ indvirkning på kursen vis den er for dårlig skruet sammen,eller er det utænkeligt
enhver form for finansiering vil være positiv... sådan da...
til glæde for overkopisten AT kan vi her på snakkeklubben oplyse at der kommer en artikel om BioP på AU i aften... så kan han lige nå at
opfinde det :)... måske samtidig med den spike mod 20 han var sikker på
link
min hjemmelsmand gjorde mig iøvrigt opmærksom på noget ret morsomt på Arto... På listen over deltagernes vurdering har man fjernet OLmusics
indlæg... dete r da Herregrineren at de er SÅ bange for os derovre...
stengård smider du et link når der opdate på bio i AU
endnu en Silkeborg spilelr på Landsholdet...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind