Aktiesnakken — Oktober 2009
-
Det må man da håbe
glemte at svinge med min svingerposition da bølgerne gik højt, så nu er den blevet ufrivilligt lang 
-
(helt åben for sjofelt-
suspekte fredagsfortolkninger) -

-
Alle aktier skal behandles nænsomt på ei.. Folk glemmer sgu alt for tit at det er virkeligheden vi befinder os i....
-
Nå vil smutte til frokost idag apropos virkelighed. Skal til bassinprøve sidst på eftermiddagen (en slags livredder-light kursus) så maven s
-
kal ikke være alt for fuld til den tid. Og heller ingen fredagsøl

Men stengårds indlæg fra i aftes er nu en meget god motivation. -
livredder i swingerklubben!? er pointen ikke netop at ingen"svømmer" alene
-
Haha! skal sgu love for at der er gået fredag i den

-
er det ikke snarere en dyk-and?
-
Apropos swingerklub: Kan godt se enkelte paralleller idet begge dele handler om at blæse og pumpe, men ellers....
-
JV: hvor har du fået dit profilbillede fra?
-
det fortaber sig i glemslens tåger, men det passer perfekt til min vindende personlighed

-
så fedt at Obama fik Nobelspris!
-
Stort tillykke herfra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind