Aktiesnakken — Oktober 2009
-
lyder faneme godt. Vi kommer med vinen!
-
zinfandel er et must!!!
-
eller måske bare most
-
lyder som en fair løsning, skylder Stengaard 400.000 tak
-
dejligt

-
det er no fun med dem genmab men efter d.31.oktober så er der forhåbentligt lys forude
-
kunne man fristes til at håbe at Genmab er en ren aktie op til, og efter d. 31 oktober
-
synes der har været mange skjulte agendaer gemt i genaktien
-
ja ingen af dem har været mine desværre
-
men mon ikke vi vil se nogle bevægelser op til d. 31 oktober, men denne gang kan der jo ikke være insider fordi fda sidder med info
-
jeg er ret sikker på at de 100.000 aktier der blev skudt af den dag, var insider/Short aktivitet
-
kan huske min tråd" et skridt foran" hvolr ville det ha været rart at ha gættet den...
-
de 100.000 var det sygeste jeg nogensinde har set
-
det er så tæt på at overvære en ren kriminel insider aktion nogensinde
-
ja.. der snød de os sgu.. uden dem, og nyheder i omvendt rækkefølge, så hed den 300nu
-
nogle skal betale den regning og håber ved gud ikke det bliver os
-
dvs.vi er brake even hvis vi er heldige, og de har tjent dobbelt på vores pinsler
-
hov.. der skulle ha stået imellem at dem der har lagt short, sikkert tjener dobbelt
-
synes shorthandel skulle forbydes ved lov:) det har der også været lidt snak om
-
ja jeg giver ikke meget for ekstra likviditet, men det holder jo Coller fra at tigge frikadeller om fredagen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind