Aktiesnakken — Oktober 2009
-
det er teamet fra Waterloo, der har lamslået dem til total submission

-
Jeg har en selvfølgelig en masterplan for "genrejsning"
-
Faxe er nok egentlig irrelevant. Det er meget mere vigtigt, hvad der sker med Essex
-
-
yep, fill, det er noget med tykkelsen der afgør om den kan blive opkvalificeret til porterhouse... så at sige.
-
-
RFC er vel næsten også den eneste non-top
sas-liga klub han mangler at være i / blive fyret fra.... -
lyder dejligt med alle de bøffer og gad sku godt dele en god aften med jer allesammen - også Coller!
-
ha ha.. også Coller
-
men vi skal nok liiiiiiige forbi d.31. oktober
-
jeg laver ikke andet til hverdag end at skære kreaturer.. kunne nemt lave nogle store beskidte porterhousesteaks..
-
det ku være genialt.... på trods af aka's zinfandel og stengård i almindelighed.
... -
vidste i at hele stykket man laver portere af, på en kalv hedder jødesteg?
-
lyder faneme godt. Vi kommer med vinen!
-
zinfandel er et must!!!
-
eller måske bare most
-
lyder som en fair løsning, skylder Stengaard 400.000 tak
-
dejligt

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind