Aktiesnakken — Oktober 2009
-
12,10.... nå, men så bliver der da et par kroner at arbejde med over dagen
-
tror en god kandidat er vrnmd, de fik lige en over næsen igår, fordi de udsteder nye aktier til offentligheden, de var nede og vende i 4,55
-
de ksotede ellers 7,2 efter reverse split, og de nye aktier sælges i 6$
-
synd og skam, men jeg købte flere i 4,8
-
kunne man godt forestille sig, men hvem er næsten kortsigtet nok til at turde at sælge idag, efter hvad der skete igår?
-
nogen sælger ihvertfald... men frafald fra obs listen 5 i luk burde give noget trafik i ddag
-
godmorgen.. lækkert med biop igen
og
rart vi åbner højt, men ville nu være sjovere hvis vi lige kunne lukke gabet ned til igår... -
DDK er da også på banen
-
skal vi lave bioportodating.dk?
-
jeg forestår at drueagurken planlægger en efterårs kollektion af bioporto merchandise også

-
bmo,
samme her -
nej det er en bug
-
selvom i Collersteens tilfælde er der tale om en fejl 40
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind