Aktiesnakken — Oktober 2009
-
okay.. ja.. men har næsten lavet det samme med Gen, der var jeg også ret hårdt involveret:)
-
måske det ikke er nogen skade til at lære det på den hårde måde:)
-
jeg har lært meget de sidste 2 måneder, har begrænset mine aktier fra ca. 25 forskellige, til nu kun 7 forskellige, det går altså væsentlig
-
har haft nøjagtig samme holdning til Gen, men har holdt ud, og det lysner nu, men har skiftet holdning, og så ser jeg hvad der sker efter 31
-
den tid jeg holdte gen, er alt andet steget vildt.. tør slet ikek tænke på hvor meget gen også har kostet mig, i hvad jeg kunne ha tjent..
-
måske det var måden at gøre det på, altså et depot man leger med, og en man "ikke" kigger på
-
BioP kunne måske tænkes at gå længere op end 13 idag.... 12,5 i åbning
-
tror det er en god ide indimellem lige at revurdere sin risikoprofil:)
-
hvor shorthandler du us aktier Hya?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind