Aktiesnakken — Oktober 2009
-
nu skal de to matrikler bare slås sammen, så skal det hele nok go go
-
et medlemstal der vokser 15% på en måned? Ich dont know, jeg vil helst have 25% om måneden, men vi vækstede ret hurtigt i marts-maj
-
Det er aldrig nok
-
forstår hvis nogle brugere er blevet forvirrede over 2 platforme. Det var ikke af hensyn til brugerne at vi gjorde det. Men om 14 dage....
-
http://www.business.dk/article/20091002/transport/91002004/ gad vide hvordan det paser med den berømte vandrette mundvand ?
-
du er ikke alene. Nordmændende er igang
-
Morgen....
-
morgen drue
-
Endnu en elendig og kedelig dag... Tror jeg vil bruge den andetsteds end ved computeren
-
jeg kan også se at mine aktier er på slagtebænken
-
Ja retningen er vidst temmelig meget ned igen.... Det begynder at ligne finanskrise II...
-
vi har vel ganske længe talt om den korrektion nedad, nu er den her.
-
Ja, man skal selvfølgelig passe på ikke at male fanden på væggen, men better safe than sorry
-
ja helt enig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind