Aktiesnakken — Oktober 2009
-
har ikke hørt om nogen aftale, hvad tænker du på?
-
ja men det ser elendigt i chatten
-
10,60 -10,80, men udbud begynder at vokse
-
16:23:03 tror jeg du har fået dine hegu.. 10.80
-
licensaftaler
-
ok, bud på 10.70... så er det nok som kim siger....
-
bioporto pt. nr.22 på omsætnignslisten idag....
-
med lidt held kan den måske snige sig i top20..... det er vist aldrig set før.
-
hvor meget mere skal der til?
-
2-3-4 mio kr mere....
-
afhængig af de andre aktier..
-
High på 10,90 kl 16:26 iflg. denne http://www.nasdaqomxnordic.com/aktier/realtime/?Instrument=CSE3433
-
sker der noget i GEN eller er det bare et dead cat bounce?
-
tror da aldrig nogensinde vi kommer under 10 igen, hvorfor f... sælger folk?
-
I øvrigt overtager jeg og teamet fra Waterloo tøjlerne fra Faxe
i RFC i morgen. Så skal i sgu bare se løjer -
godt... eller skidt. afhængigt af hvem man nu er...
-

-
og super luk til Genmab ser det ud til
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind