Aktiesnakken — Oktober 2009
-
kurs 10.... ding ding ding..
-
helt sikkert, men jeg tolkede omvendt: troede at der først ville komme officiel udstedelse d. 11, frygtede lidt tilbagefald og overvejde at
-
reducere lidt, men gjorde det ikke

-
JUUUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
-
polingg
-
juuuuuuuuuuuubbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiiiiiii plingggggggg
-
Kan kun sige en ting... aftaler vil følge... ingen grund til at reducere nu. Alt er linet op, og nu skal de bare lukkes
-
Helt sikkert, var bare bekymret for at vi ville padle rundt il mortensdag, og at der derfor ville forekomme tilbagefald pga usikkerhed.
-
Hvor f. kommer den der pling-ting fra?
-
aner det ik, men siger det lige igen - pliiing
-
for sadan da... faldt et godt sted med det patent...
-
skal vi ikke op og handle i 10øres idag:)
-
tror jeg da os lige vi skal.. ho ho
-
så lige en opjustering i røven på den meddelse:)
-
Folk aner ikke hvad den aktie skal koste... de ser 10% og jubler og sælger
-
sidder og undrer mig ovrer det samme
-
havde det været usa, havde den lagt i 35 til fyraften
-
men bare vent, rykket skal nok komme idag
-
Jeg vil ikke blive forbavset hvis 15% er alt den kan trække, men hvis vi så bare tager det hver dag, som det ser ud til, må man jo nøjes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind