hvad er årsagen til at du ikke kunne lide udmeldingen ?
mrtrader - det har intet med FA omkring gen at gøre
men fordi kursudviklingen er s¨skør ovenpå de udmeldinger der kommer
så er jeg næsten sikker på at det handler om alt andet en patienter og medicin
er derfor jeg vil ha jer til at læse de 15 kapitler og få fantasien isving og finde ud af hvad der foregår BAG kulisserne
Hvilke fonde / firmaer kan have gavn af at kvase GEN?
Hvem er nærmeste konkurenter?
Hvilke nuværende mediciner trues af gen's ny medicin
nåh okay skal lige have det til at give mening igen
Hvilken branche udgår når GEN's præparater godkendes osv
I er så goe til at finde alverdens info - men prøv at gå bag historien!
men det kræves jo diverse godkendelser og en positiv forventning før der kan ske noget med selskabet...
måske du bare opfatter udmeldingen som varm luft??
fill - axti er måske et godt bud idag?
mrtrader - nej jeg opfatter ikke meldingen som varm luft! er derfor jeg undres over hvad der foregår BAG kulissen!
og for at jeg forstår det er det noget med at kursen skal sive indtil vi har set noget endeligt ...og du nævner konkurrenter og andre ting
mrtrader jeg kender ikke svar på mine spørgsmål - og gider ikke selv grave - men er sikker på at der er ugler i mosen i den aktie
fandens jeg ikke kom ind i dsco igen i 0.65
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind