Aktiesnakken — September 2009
-
klik jobono klik
Vi kan jo ikke undgår reklamer på PI og man skal ikke se ned på det der skal være med til at financiere festen -
De har mig

-
for at fejre et særligt godt møde idag, har jeg besluttet at de får nye stole at sidde i. Det er en bonus
-
STBR, jeg vil være ærlig overfor dig. De løber med piger i weekenden. Det er roden til alt ondt. Som jeg altid har sagt:
-
Afholdenhed og kommenteret kode er vejen til succes
-
Jeg er meget glad for mine folk. Hvis I kunne se hvormeget arbejde de ligger for dagen, så ville I også være glade
-
Desværre har I kun set ca. halvdelen. Men der er meget godt på vej,
-
det er jeg glad fra at høre fra dig

-
Ja jeg har også set det, men brugerne kommer tilbage, nu har vi sat os mellem 2 stole, men det er der god grund til
-
jeg vil tro at alt er fusioneret om 4-5 uger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind