niks - ikke
udover at jeg selv har sendt en tegningsordre
og jeg har ikke fået den retur med besked om at
den er overtegnet :
Nej vi får vel intet at vide før deadline er passeret
men hold fast hvor er det nye design her lækkert... selvføgelig er der nogle små justeringer der skal laves - men i det store hele er det
at man nu i højre side har en oversigt over de enkelte svar i en tråd... når der så kommer en farvemarkering på hvilk man har læst - så er
Jeg synes denne nye udgave af PI ser MEGET bedre ud end det gamle, og vildt bedre design end EI det er
man har taget det bedste fra EI (og trådstrukturen er faktisk god derover" og kombineret det med den overskuelighed
der er ved kassesystemet - det er godt nok godt tænkt... (jeg formoder det må være Fyrtårnet)
Der mangler bare at smileyerne er ægte, og ikke et rødt kryds. Og hyperlinks bliver gjort aktive
det noble grå line-out sjal dog suppleres med lidt farve-blops - som feedback-knappen - det er jo et stærkt grafisk indtryk det giver..
det kommer garanteret - man har jo på sin vis veredns bedste beta-testere i Troldmanden, st.br . cyber - der evner at gå ned i detaljen
Også fint med at man selv kan vælge fra og til på debatterne i de forskellige områder
( især når man MEST har interesse i Helthcare )
yes... der er lidt en udfordring med de norske aktier...
Det ville være ønskelig om de forskellige tekster var på Dansk når man vil skrive et nyt indlæg i debatten...
skriv det som feedback.. så tager de det med i opdateringerne
Smart at man kan "løsrive" chatvinduet selvom man ikke er direkte online på PI, d' ski' smart
jep... hvis man så bare kunne skalere det lidt op i størrelse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind