Aktiesnakken — September 2009
-
men okay... goodwill kan jo altid ændre sig og være svært at vurdere.... men så falder det tilbage på ledelsen som har snorksovet...
-
måske mere elelr mindre bevidst..... gys.
-
man kunne også kigge på hvordan fordelingen mellem de der modtog (lock up) aktier og de der modtog kontanter har været...
-
til almen information.....:
-
P1 Business bringer torsdag klokken 13.03 et længere interview med Flemming
Østergaard. -
lidt breaking news fra eb til gobe og Jv....
-
ekstrabladet.dk har fået fat i menuen til Chicago-delegationens velkomstfest i aften - Michelle Obama skal både have oksetyksteg og danske r
-
ødbeder.......
-
jeg venter nyt indenfor 1uges tid... max.... så bliver man ikke så
skuffet. -
det tror jeg egentlig også at jeg sagde i forgårs... sådet er vel så 5dage idag.
-
tjoh, jeg kiggede på meddelelsen den anden dag og jeg synes ikke at den var helt let at tolke...
-
nu har jeg ingen forstand på hvor lang tid det skal testes osv.... ifm. tilslutning... så jeg giver dem nogle dage endnu.
-
men det ville da være rart med en status idag fra GES...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind