Aktiesnakken — September 2009
-
at skrive "eksistens" er nok det max. intellektuelle niveau jeg kan svinge mig op på....
-
jep - jeg er også mere tryk ved mit normale latrinære vokabularium...
-
ikke indenfor socialvidenskaberne, men indenfor naturvidenskaben, må vi fastholde at falsifikation og efterprøvelse og gentagelse holder
-
det går for lækkert - tryk~tryg
-
Bohr - ihukommende - selvfølgelig
-
godt at se du er vågnet jv...efter den (formorder jeg) omfattende 9-0 festivitas....
-
det er mere en intellektuel pointe end en praktisk. Det meste naturvidenskab foregår nøjagtig som det gjorde for 50 år siden og retteligt
-
bare se på FDA godkendelse, medicinbranchen fase 1-3. Det er naturvidenskab der brøler fra maven og op!
-
Så kan vi da godt over en ekspresso være sofistikerede, bevares, iøvrigt er psykologien gået max neurologiens vej
-
men jeg holder meget af traditionen, de tænker bedre og strammere end de nye unge.
-
9-0, hvad er det for noget? Sidder ganske uden tømmermænd og glæder mig til en særdeles fyldt arbejdsweekend - ikke at der er den store
-
faurschou hvilken branche befinder du dig i? tror aldrig jeg har spurgt?
-
forskel på weekend og uge længere. Det afhænger mest af om jeg drikker min kaffe på kontoret eller hjemme....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind